სასწავლო პროცესი ჩვენთან

   №1.VIII კლასი
გაკვეთილი -ნაპოლეონის პერიოდი







    №2. XI კლასი   გაკვეთილი  დიაოხი  (ქართველ ტომთა ძლიერი გაერთიანება)                  (როგორ ვიმუშავოთ გაკვეთილზე  წერილობითი წყაროების მიხედვით?!)

1. პრეზენტაცია (10 წუთი) დავალება 1. მოვძებნოთ გაკვეთილში წერილობითი წყაროები,რომელშიც მოთხრობილი იქნება ასურეთისა და ურარტუს ლაშქრობების შესახებ დიაოხში.. ვიწყებთ წყვილებში მუშაობას. წყვილები ერთად არჩევენ მოცემულ წერილობით წყაროებს.  რვეულში იწერენ დიაოხის შესახებ ინფორმაციას. უცხო სიტყვებს იწერენ ცალკე.
 (15 წუთი)

დავალება 2. ვიწყებთ პრეზენტაციას. მოსწავლეები დაფაზე ადგენენ ”სქემას ”, სადაც კარგად ჩანს დიაოხის მახასიათებელი ნიშნები ; (10 წუთი)

დავალება 3.სტრატეგია 
  ”ვიცი-მინდა ვიცოდე-გავიგე” (5 წუთი)

ვიცი
მინდა ვიცოდე
გავიგე
1.


2.


3.


4.


5.


6.


7.




 შეფასების სქემა (3წუთი)





ქულები
წყვილებში მუშაობა
აქვთ ერთმანეთის მოსმენის უნარი, შეუძლიათ თანამშრომლობა ,აკეთებენ ჩანაწერებს;

0-1;
გაკვეთილზე ჩართულობა
0-1;
მოძიებული ინფორმაციის დავალებასთან შესაბამისობა
0-2;
კომუნიკაციის უნარ-ჩვევები;
0-1;
დავლების პირობასთან შესაბამისობა;
ა.იცავენ დროის ლიმიტს;
ბ.ზედმიწევნით, ზუსტად ასრულებენ დავალებას;

0-1;
0-1;
პრეზენტირების უნარი
0-2
ტექსტიდან ძირითადის გამოყოფის უნარი
0-1
ქულათა მაქსიმალური რაოდენობა 10



სახლში მოსწავლეებს ვაძლევთ საშინაო დავალებად-მოიძიონ წერილობითი წყაროები მეორე  უძველეს ქართულ გაერთიანება კოლხეთზე და დაამუშაონ ;(2წუთი)




0 Response to "სასწავლო პროცესი ჩვენთან "

Post a Comment