თვითშეფასება


   ესგ-ს საგნობრივ პროგრამებში მოცემული შედეგების მისაღწევად მასწავლებელი  იყენებს სწავლების სხვადასხვა მეთოდებს და სტრატეგიებს ;გამონაკლისი არც მე ვარ .  იმისათვის , რომ ”გავზომო” რამდენად შედეგიანად განვახორციელე ჩემს მიერ დაგეგმილი  აქტივობები , რისი განხორციელება შემეძლო  უკეთ, რა ხარვეზი დავინახე და რის გამოყენებას შევთავაზებდი ჩემსს კოლეგებს ჩამოყალიბებული მაქვს თვითშეფასების კრიტერიუმი. მაქსიმალურად ვცდილობ კრიტიკულად შევხედო საკუთარ თავს , ჩემი სამუშაო პროცესიდან მივიღო უკუკავშირი და მოვახდინო ინტეგრირება თვითშეფასებასთან;

სქემა №1

დებულება
ქულა
მე ყოველთვის ვაფასებ საკუთარ თავს.
მე ყოველთვის ვიტოვებ დროს თვითგანვითარებისათვის, როგორი დაკავებულიც უნდა ვიყო სკოლისა თუ საოჯახო საქმეებით.
წარმოქმნილი სირთულეები არ მაშინებს, პირიქით, ზრდის ჩემს აქტიურობას.
მე ყოველთვის ვეძებ უკუკავშირს, რადგან ის მეხმარება უკეთესად შევაფასო ჩემი საქმიანობა, შესაძლებლობები და პიროვნული თვისებები.
მე ყოველთვის ვპოულობ დროს საკუთარი საქმიანობის რეფლექსიისათვის.
მე ვაანალიზებ ჩემს ემოციებსა და გამოცდილებას.
მე ბევრს ვკითხულობ.
მე ხშირად ვერთვები კონსტრუქციულ კამათში ჩემთვის საინტერესო საკითხებზე.
მე მჯერა ჩემი შესაძლებლობების.
მე ვცდილობ, ვიყო ღია და გულწრფელი.
მე ვაცნობიერებ იმ ზეგავლენას, რომელსაც ჩემზე ახდენენ ირგვლივ მყოფი ადამინები.
მე ვმართავ საკუთარ პროფესიულ განვითარებას და ვიღებ დადებით შედეგებს.
მე სიამოვნებას მანიჭებს ახლის ათვისება.
მე არ მაშინებს ჩემზე დაკისრებული მაღალი პასუხისმგებლობა.
მე დადებითად შევხვდებოდი სამსახურში ჩემს დაწინაურებას.


სქემა №2


 კრიტერიუმები
შეფასება (1, 2, 3 )
1.
 მოსწავლეები იყვნენ ჩართულები საგაკვეთილო პროცესში;

 2.
გაკვეთილზე მოსწავლეები ყურადღებით მისმენდნენ;

3.
მივეცი საშუალება მოსწავლეებს გამოეთქვათ საკუთარი მოსაზრებები.

4.
საკმარისი მასალა მქონდა მოგროვილი ახალი მასალის ასახსნელად;

5.
სწორად გადავანაწილე დრო გაკვეთილის მსვლელობისას ;

6.
სწორად მქონდა შერჩეული აქტივობები და მეთოდები საგაკვეთილო პროცესში;

7.
ჯგუფებში მოსწავლეების გაადნაწილება მოვახდინე დემოკრატიულად;

8.
დისკუსიის დრო შევძელი კლასის მართვა;

9.
მოსწავლეებს ახალი გაკვეტილი ავუხსენი გასაგებად;

10.
სახლში მიცემული დავალება ჩემი მოსწავლეებისათვის არის საინტერესო

11.
დებატების დროს მოსწავლეები იცავენ მთავარ პრინციპს-არ ჩხუბობენ, კამატი არ გრძელდება სხვა გაკვეთილებზეც;

12.
ჯგუფური მუშაობისას შემიძლია შევქმნა კონკურენტუნარიანი გარემო, შეფასების შემდეგ მოსწავლეები არ უპირისპირდებიან ერთამნეთს;

13.
ვაცნობიერებ პასიხისმგებლობა თითოეული მოსწავლის პიროვნულ და სოციალურ განვითარებაზე

14.
ვაცნობიერებს კლასის სტრუქტურაში მოსწავლეთა არაფორმალური
როლების მნიშვნელობას და ხელს უწყობ საკლასო ერთობის შექმნას;

15.
ვიცი დროის მართვის ეფექტიანი სტრატეგიები





კრიტერიუმები /ქულები123
1გაკვეთილის მიზანი გასაგები, კონკრეტული და რეალისტური იყო
2აქტივობები ემსახურებოდა მიზნის მიღწევას
3გაკვეთილის დაწყება იწვევდა მოსწავლეთა მოტივაციას
4მოსწავლეთა ორგანიზების ფორმა ხელს უწყობდა მიზნის მიღწევას
5გამოყენებული რესურსები იწვევდა მოსწავლეთა მოტივაციას და აქტიურ ჩართვას საგაკვეთილო პროცესში
6შეფასების შედეგად მიღებული შედეგები შეესაბამებოდა მიზანს
7გათვალისწინებული იყო მოსწავლეთა ინტერესები და შესაძლებობები
8ჩემი საუბარი არ აჭარბებდა მოსწავლეთა საუბარს
9ვიჩენდი ყველა მოსწავლისადმი თანაბარ ყურადღებას
10ვიყენებდი აქტიური მოსმენის ტექნიკას
11ვაძლევდი მოსწავლეებს განსაზღვრულ დროს კითხვებზე პასუხის გასაცემად


0 Response to "თვითშეფასება "

Post a Comment