ესგ-ს საგნობრივ პროგრამებში მოცემული შედეგების მისაღწევად მასწავლებელი იყენებს სწავლების სხვადასხვა მეთოდებს და სტრატეგიებს ;გამონაკლისი არც მე ვარ . იმისათვის , რომ ”გავზომო” რამდენად შედეგიანად განვახორციელე ჩემს მიერ დაგეგმილი აქტივობები , რისი განხორციელება შემეძლო უკეთ, რა ხარვეზი დავინახე და რის გამოყენებას შევთავაზებდი ჩემსს კოლეგებს ჩამოყალიბებული მაქვს თვითშეფასების კრიტერიუმი. მაქსიმალურად ვცდილობ კრიტიკულად შევხედო საკუთარ თავს , ჩემი სამუშაო პროცესიდან მივიღო უკუკავშირი და მოვახდინო ინტეგრირება თვითშეფასებასთან;
სქემა №1
დებულება
|
ქულა
|
მე ყოველთვის ვაფასებ საკუთარ თავს.
|
|
მე ყოველთვის ვიტოვებ დროს თვითგანვითარებისათვის, როგორი დაკავებულიც უნდა ვიყო სკოლისა თუ საოჯახო საქმეებით.
|
|
წარმოქმნილი სირთულეები არ მაშინებს, პირიქით, ზრდის ჩემს აქტიურობას.
|
|
მე ყოველთვის ვეძებ უკუკავშირს, რადგან ის მეხმარება უკეთესად შევაფასო ჩემი საქმიანობა, შესაძლებლობები და პიროვნული თვისებები.
|
|
მე ყოველთვის ვპოულობ დროს საკუთარი საქმიანობის რეფლექსიისათვის.
|
|
მე ვაანალიზებ ჩემს ემოციებსა და გამოცდილებას.
|
|
მე ბევრს ვკითხულობ.
|
|
მე ხშირად ვერთვები კონსტრუქციულ კამათში ჩემთვის საინტერესო საკითხებზე.
|
|
მე მჯერა ჩემი შესაძლებლობების.
|
|
მე ვცდილობ, ვიყო ღია და გულწრფელი.
|
|
მე ვაცნობიერებ იმ ზეგავლენას, რომელსაც ჩემზე ახდენენ ირგვლივ მყოფი ადამინები.
|
|
მე ვმართავ საკუთარ პროფესიულ განვითარებას და ვიღებ დადებით შედეგებს.
|
|
მე სიამოვნებას მანიჭებს ახლის ათვისება.
|
|
მე არ მაშინებს ჩემზე დაკისრებული მაღალი პასუხისმგებლობა.
|
|
მე დადებითად შევხვდებოდი სამსახურში ჩემს დაწინაურებას.
|
სქემა №2
შეფასება (1, 2, 3 )
|
||
1.
|
მოსწავლეები იყვნენ ჩართულები
საგაკვეთილო პროცესში;
|
|
2.
|
გაკვეთილზე მოსწავლეები ყურადღებით მისმენდნენ;
|
|
3.
|
მივეცი საშუალება მოსწავლეებს გამოეთქვათ საკუთარი მოსაზრებები.
|
|
4.
|
საკმარისი მასალა მქონდა მოგროვილი ახალი მასალის ასახსნელად;
|
|
5.
|
სწორად გადავანაწილე დრო გაკვეთილის მსვლელობისას ;
|
|
6.
|
სწორად მქონდა შერჩეული აქტივობები და მეთოდები საგაკვეთილო პროცესში;
|
|
7.
|
ჯგუფებში მოსწავლეების გაადნაწილება მოვახდინე დემოკრატიულად;
|
|
8.
|
დისკუსიის დრო შევძელი კლასის მართვა;
|
|
9.
|
მოსწავლეებს ახალი გაკვეტილი ავუხსენი გასაგებად;
|
|
10.
|
სახლში მიცემული დავალება ჩემი მოსწავლეებისათვის არის საინტერესო
|
|
11.
|
დებატების დროს მოსწავლეები იცავენ მთავარ პრინციპს-არ ჩხუბობენ, კამატი
არ გრძელდება სხვა გაკვეთილებზეც;
|
|
12.
|
ჯგუფური მუშაობისას შემიძლია შევქმნა კონკურენტუნარიანი გარემო, შეფასების
შემდეგ მოსწავლეები არ უპირისპირდებიან ერთამნეთს;
|
|
13.
|
ვაცნობიერებ პასიხისმგებლობა თითოეული მოსწავლის პიროვნულ და სოციალურ
განვითარებაზე
|
|
14.
|
ვაცნობიერებს კლასის სტრუქტურაში
მოსწავლეთა
არაფორმალური
როლების
მნიშვნელობას
და
ხელს
ვუწყობ საკლასო ერთობის შექმნას;
|
|
15.
|
ვიცი დროის მართვის ეფექტიანი სტრატეგიები
|
№ | კრიტერიუმები /ქულები | 1 | 2 | 3 |
1 | გაკვეთილის მიზანი გასაგები, კონკრეტული და რეალისტური იყო | |||
2 | აქტივობები ემსახურებოდა მიზნის მიღწევას | |||
3 | გაკვეთილის დაწყება იწვევდა მოსწავლეთა მოტივაციას | |||
4 | მოსწავლეთა ორგანიზების ფორმა ხელს უწყობდა მიზნის მიღწევას | |||
5 | გამოყენებული რესურსები იწვევდა მოსწავლეთა მოტივაციას და აქტიურ ჩართვას საგაკვეთილო პროცესში | |||
6 | შეფასების შედეგად მიღებული შედეგები შეესაბამებოდა მიზანს | |||
7 | გათვალისწინებული იყო მოსწავლეთა ინტერესები და შესაძლებობები | |||
8 | ჩემი საუბარი არ აჭარბებდა მოსწავლეთა საუბარს | |||
9 | ვიჩენდი ყველა მოსწავლისადმი თანაბარ ყურადღებას | |||
10 | ვიყენებდი აქტიური მოსმენის ტექნიკას | |||
11 | ვაძლევდი მოსწავლეებს განსაზღვრულ დროს კითხვებზე პასუხის გასაცემად |
0 Response to "თვითშეფასება "
Post a Comment