ჩემი გაკვეთილი- რეპრესიები საქართველოში
პოლიტიკური რეპრესიები საბჭოთა საქართველოში
(გაკვეთილის სრული ვერსია შეგიძლიათ იხილოთ სამოქალაქო განვითარების ინსტიტუტის მიერ შექმნილ ვებგვერდზე - მედიაწიგნიერების შესახებ; ამ გვერდზევე შეგიძლიათ იხილოთ საინტეერსო მასალები და სასწავლო რესურსები სხვადასხვა საგნებში )
გაკვეთილის თემა : რეპრესიები საქართველოში
კლასი : მეთორმეტე (შესაძლებელია მეცხრე კლასშიც)
საგანი : ისტორია
გაკვეთილის მიზანი :
საგაკვეთილო პროცესში მოსწავლემ უნდა შეძლოს:
( ე.ს გ- XII.3. მოსწავლეს შეუძლია XX საუკუნეებში მმართველობით სტრუქტურებში მომხდარი ცვლილებების ანალიზი.ისტ. XII.4. მოსწავლეს შეუძლია პოლიტიკური ისტორიის საკითხების კვლევა.)
მედიაწიგნიერების მიზნებია:
დიდი მადლობა სამოქალაქო განვითარების ინსტიტუტს !!
პოლიტიკური რეპრესიები საბჭოთა საქართველოში
(გაკვეთილის სრული ვერსია შეგიძლიათ იხილოთ სამოქალაქო განვითარების ინსტიტუტის მიერ შექმნილ ვებგვერდზე - მედიაწიგნიერების შესახებ; ამ გვერდზევე შეგიძლიათ იხილოთ საინტეერსო მასალები და სასწავლო რესურსები სხვადასხვა საგნებში )
გაკვეთილის თემა : რეპრესიები საქართველოში
კლასი : მეთორმეტე (შესაძლებელია მეცხრე კლასშიც)
საგანი : ისტორია
გაკვეთილის მიზანი :
საგაკვეთილო პროცესში მოსწავლემ უნდა შეძლოს:
- ისტორიული ეპოქის აღქმა და გაანალიზება, წინარე ცოდნის გააქტიურება;
- მსჯელობითა და ავთენტური დოკუმენტური მასალებზე დაყრდნობით სწორი დასკვნების გაკეთება;
- არგუმენტირებული მსჯელობა. გაკვეთილზე მოსწავლეები განივითარებენ კვლევით უნარებს, შეძლებენ ინფორმაციის გაფილტვრას და კრიტიკულად შეაფასებენ საკითხზე საკუთარ წარმოდგენებს.
( ე.ს გ- XII.3. მოსწავლეს შეუძლია XX საუკუნეებში მმართველობით სტრუქტურებში მომხდარი ცვლილებების ანალიზი.ისტ. XII.4. მოსწავლეს შეუძლია პოლიტიკური ისტორიის საკითხების კვლევა.)
მედიაწიგნიერების მიზნებია:
- მედიარესურსის კრიტიკული ანალიზი და სინამდვილის რეპრეზენტაციის შეფასება;
- სხვადასხვა მედიის მიერ გამოქვეყნებული ინფორმაციის სანდოობის ანალიზი და შეფასება;
- მედიის მიერ გამოქვეყნებულ ინფორმაციაში სხვადასხვა პერსპექტივისა და ხედვის იდენტიფიცირება, ანალიზი და განხილვა.
დანარჩენი იხილეთ ვებგვერდზე ( რესურსი - ისტორია )
დიდი მადლობა სამოქალაქო განვითარების ინსტიტუტს !!
No comments:
Post a Comment